Egenskab
Kategori
Rapporter (RBI, BEx-rapporter)
Hvilket ændringsønske har du?
Intern revision og IT-kontrol
Hvor i løsningen ønskes en ændring?
Det skal ske ifm. at robotten skal genererer og gemme rapporter på opgaverne, inden opgaven bliver sendt ud til lederne "med hat" på distributionslisten
Antal brugere berørt på kommuneplan
25-100
Hvor ofte vil denne ændring påvirke dig?
Månedligt
Berører denne ændring borgeren?
Nej
Har det en negativ økonomisk indvirkning, hvis der ikke sker en ændring?
Ja
Venligst beskriv omfanget af tabet
Det er et væsentligt tidstab for den interne revision og lederne decentralt i organisationen
Berører ønsket et lovkrav?
Nej
Yderligere uddybning af nytteværdi:
Nytteværdien skal også ses i lyset af de mange decentrale ledere, som nu får recertificeringsopgaver uden en rapport. De skal jo fortsat gå ind og færdigmelde en nu tom opgave, fremfor en tom rapport.
Jeg vil gerne have et individuelt tilbud på dette ønske og er bekendt med at dette er betalbart
Nej
Jeg ønsker at registrere dette ændringsønske, og jeg er bekendt med, at KMD ikke er forpligtet til at følge op på dette ønske
Ja
Lignende Ændringsønsker
Statistik
Kommentarer
1
Subscribers
3
Stemmer
1
Views
4
Før i tiden fik lederne, som ikke har medarbejdere med adgang til OPUS, en tom rapport, på sin recertificeringsopgave.
KMD ændrede det således at disse ledere nu ikke vil modtage en rapport på sin opgave... men lederne får jo bare en tom opgave i stedet for en tom rapport.
Robotten som gemmer og vedhæfter recertificeringsrapporter på ledelsestilsynsopgaver via opgaveplaner, bør derfor automatisk færdigmelde opgaver, hvor den ikke vedhæfter en rapport (fordi lederen ikke har medarbejdere under sig med adgang til OPUS).
Hej Anders
Tak for dit ændringsønske.
Recertificeringsrobotten falder under Brugerstyrings ansvar. Jeg har videresendt dit ændringsønske til teamet, og bedt dem række ud til dig direkte. Jeg opdaterer dette ændringsønske, når der kommer svar.
Mvh.
Jonas (DGP@kmd.dk)
Hej Anders
Tak for dit ændringsønske.
Recertificeringsrobotten falder under Brugerstyrings ansvar. Jeg har videresendt dit ændringsønske til teamet, og bedt dem række ud til dig direkte. Jeg opdaterer dette ændringsønske, når der kommer svar.
Mvh.
Jonas (DGP@kmd.dk)
Replies have been locked on this page!