Stem Op 3

Ajourføring af hjælp til ERP og RI

Modtaget Jacob Skovgaard Jensen Aarhus Kommune 16 måneder siden

Det ville være rart hvis I løbende ajourfører hjælpfunktionerne til ERP og RI. Som systemet fungerer så kommer der løbende rettelser til funktioner i servicebrevene, men det indskrives aldrig i hjælpen. Det gør det meget vanskeligt at finde rundt i funktionerne, og finde vejledninger til ting man vil tage i brug.

Tag som eksempel ændringsønsket "Spærring af psp-elementer fra et givet tidspunkt/dato" her svarer I at løsningen er frigivet i november 2022. Det giver ikke så meget, og der ikke muligt at genfinde. Det burde være muligt at se en vejledning for CJ20N hvor det fremgår hvordan man datostyrer en status på et PSP element. I bør selvfølgelig også linke til det når der lukkes et ønske, men det svar at løsningen er tilgængelig i dag.

Jeg er bekendt med at nogle dele, man være tilkøb, men så kan det jo bare fremgå af vejledningen, hvis en funktion ikke indgår i basispakken, eller forudsætter en speciel tilslunting.

Kommentarer (1)

photo
1

Meget enig i forslaget. Jeg meldte ændringsønsket "Spærring af psp-elementer fra et givet tidspunkt/dato" ind i sin tid. Selvom det skulle være frigivet, så er der ikke udmeldt, hvordan det skal gøres. Jeg har desværre hørt, at det ikke er løst alligevel.

Skriv en Kommentar
 
Vedhæft en fil