Stem Op 4

Bilagskontrol - Ændring til Overbliksrapporten

Modtaget Helle Jørgensen Tårnby Kommune 2 years siden

Jeg har et stort ønske om at kunne trække en rapport over de profitcentre, som IKKE er en del af en stikprøveplan - de profitcentre som er "glemt". Her tænker jeg på, hvis man fx har fået oprettet et nyt profitcenter, som man ikke har været opmærksom på at få underlagt/tilknyttet en stikprøveplan. Jeg tænker ikke på de profitcentre, som i en given periode ikke er omfattet af en udsøgning/stikprøveplan.

Jeg er opmærksom på muligheden med at søge frem i "Overbliksrapporten" på "Ikke udsøgte profitcentre", og så få vist de profitcentre, som ikke har været med i en udsøgning/stikprøve for en given periode. Men den udsøgning, har jeg fået bekræftet af KMD Kundeservice den 7.7.2021, dækker både de profitcentre som i en given periode ikke har været med i en udsøgning/stikprøve, og dem som er "glemt" (de profitcentre som man ikke har fået tilknyttet en stikprøveplan). "Overbliksrapporten" skelner ikke mellem hvilke profitcentre som med vilje er udeladt, og hvilke der er "glemt".


Dette er et stort ændringsønske, idet jeg overfor vores revision i kommunen, skal kunne dokumentere og forklare, hvordan jeg sikrer mig, at alle profitcentre i kommunen er underlagt en stikprøveplan. Lige nu vil det kræve en masse manuelt arbejde.

Skriv en Kommentar
 
Vedhæft en fil