Egenskab
Kategori
Uncategorized
Hvilket ændringsønske har du?
Automatisk ændring af en indtægtsdisponering på et anlægsprojekt, når der bogføres indtægter i forbindelse med, at der sendes en faktura fra SD-salgsstyring
Hvor i løsningen ønskes en ændring?
SD salgsstyring vedr. indtægter på anlægsprojekter
Antal brugere berørt på kommuneplan
5-25
Hvor ofte vil denne ændring påvirke dig?
Månedligt
Anslået tidsbesparelse eller gevinst ved implementering af ændringsønsket
Tidsmæssig besparelse
Berører denne ændring borgeren?
Nej
Har det en negativ økonomisk indvirkning, hvis der ikke sker en ændring?
Nej
Berører ønsket et lovkrav?
Nej
Yderligere uddybning af nytteværdi:
Det har stor værdi, at lige meget hvilken type indtægt eller udgift, der kommer på et anlægsprojekt, at så bliver disponeringen automatisk nedskrevet.
Jeg vil gerne have et individuelt tilbud på dette ønske og er bekendt med at dette er betalbart
Nej
Jeg ønsker at registrere dette ændringsønske, og jeg er bekendt med, at KMD ikke er forpligtet til at følge op på dette ønske
Ja
Lignende Ændringsønsker
Statistik
Subscribers
8
Stemmer
7
Views
82
Automatisk ændring af anlægsdisponeringer ved indtægter ved brug af SD salgsstyring
Når der udsendes en faktura fra kommunen via SD salgsstyring til en intern eller ekstern part, vil vi gerne, at man kan påsætte et disponeringsbilag og -position for et anlægsprojekt, sådan at disponeringen automatisk bliver nedskrevet/opskrevet med indtægten. Dette kan fx være ved salg af grunde/jord.
I dag skal brugeren manuelt ind og korrigere sin disponering hver gang, der udsendes en faktura fra SD salgsstyring.
Replies have been locked on this page!