This object is in archive! 
Egenskab
Kategori
Salgsfakturering (SD)
Hvilket ændringsønske har du?
Der er et ønske om at kunne spærre psp-elementer (Alt) fra et givet tidspunkt - f.eks. ultimo året. Det vil sige, at man kan datostyre spærring af et psp-element.
Hvor i løsningen ønskes en ændring?
CJ20N
Antal brugere berørt på kommuneplan
+100
Berører denne ændring borgeren?
Nej
Har det en negativ økonomisk indvirkning, hvis der ikke sker en ændring?
Nej
Berører ønsket et lovkrav?
Nej
Yderligere uddybning af nytteværdi:
Det er særligt i tilknytning til eftersupplement og start på et nyt regnskabsår, at det kan være et problem, at der ikke kan spærres psp-elementer med en dato, da det kan betyde, at der skal laves en del omposteringer.
Jeg vil gerne have et individuelt tilbud på dette ønske og er bekendt med at dette er betalbart
Nej
Jeg ønsker at registrere dette ændringsønske, og jeg er bekendt med, at KMD ikke er forpligtet til at følge op på dette ønske
Ja
Lignende Ændringsønsker
Statistik
Kommentarer
6
Subscribers
15
Stemmer
12
Views
315
Vil man sætte en spærre på et PSP-element, så kan det kun gøres pr. dagsdato. Hvis man indsætter et datointerval på PSP-elementet, så vil brugeren få en gul advarsel, hvis der bogføres udover gyldighedsperioden. Dbh. Jonas Köllner (DGP@kmd.dk)
Vil man sætte en spærre på et PSP-element, så kan det kun gøres pr. dagsdato. Hvis man indsætter et datointerval på PSP-elementet, så vil brugeren få en gul advarsel, hvis der bogføres udover gyldighedsperioden. Dbh. Jonas Köllner (DGP@kmd.dk)
Jeg synes ikke, at der i servicebrevet om KP-pakken i november 2022, stod noget om hvordan man bruger den nye funktion med at datoafgrænse på psp-elementer. Hvor kan jeg se en vejledning?
Jeg synes ikke, at der i servicebrevet om KP-pakken i november 2022, stod noget om hvordan man bruger den nye funktion med at datoafgrænse på psp-elementer. Hvor kan jeg se en vejledning?
KMD - vil opdatere status på denne? Så vidt jeg kunne forstå, har I ikke løst denne alligevel...
KMD - vil opdatere status på denne? Så vidt jeg kunne forstå, har I ikke løst denne alligevel...
Hvad er status på dette ændringsønske?
Hvad er status på dette ændringsønske?
Er der noget nyt om muligheden for at datoafgrænse spærring af psp? Vil i ændre status til modtaget eller "gul" indtil det virker?
Er der noget nyt om muligheden for at datoafgrænse spærring af psp? Vil i ændre status til modtaget eller "gul" indtil det virker?
Vi er desværre ikke i stand til at imødekomme dette ændringsønske yderligere på nuværende tidspunkt, derfor vil dette ændringsønske blive lukket med svar og arkiveret.
Vi er desværre ikke i stand til at imødekomme dette ændringsønske yderligere på nuværende tidspunkt, derfor vil dette ændringsønske blive lukket med svar og arkiveret.
Replies have been locked on this page!