Egenskab
Kategori
Bilag
Hvilket ændringsønske har du?
Mere korrekt automatisk kontering af fakturaer vedr. borgere, som enten er under 67 år eller over 67 år. Konteringen er forskelligartet alt efter, om borgeren er fyldt 67 år eller ej.
Hvor i løsningen ønskes en ændring?
LetBetaling
Antal brugere berørt på kommuneplan
5-25
Hvor ofte vil denne ændring påvirke dig?
Dagligt
Anslået tidsbesparelse eller gevinst ved implementering af ændringsønsket
Der vil være en væsentlig tidsbesparelse, hvis disse fakturaer kan autokonteres korrekt.
Jeg vil gerne have et individuelt tilbud på dette ønske og er bekendt med at dette er betalbart
Ja
Jeg ønsker at registrere dette ændringsønske, og jeg er bekendt med, at KMD ikke er forpligtet til at følge op på dette ønske
Ja
Lignende Ændringsønsker
Statistik
Kommentarer
1
Subscribers
3
Stemmer
1
Views
15
Over/under 67 år kontering via LetBetaling
Vi har et ønske om, at LetBetaling kan prioritere Cpr. nummeret på denne type fakturaer højere end øvrige unika. Dvs. intelligent ”smage på” fødselsåret på borgeren for dermed at få et bedre grundlag for at kontere korrekt.
Kære Ghita
Tak for dit ændringsønske. Vi har taget ændringsønsket ind til analyse, og vi arbejder på en snarlig afklaring af tekniske ressourcer og udviklingsbehov.
Jeg vender retur, når vi kender resultatet af analysen.
Mvh.
Jonas Köllner, DGP@kmd.dk
Kære Ghita
Tak for dit ændringsønske. Vi har taget ændringsønsket ind til analyse, og vi arbejder på en snarlig afklaring af tekniske ressourcer og udviklingsbehov.
Jeg vender retur, når vi kender resultatet af analysen.
Mvh.
Jonas Köllner, DGP@kmd.dk
Replies have been locked on this page!