APP - Min leder App
I Min leder app vises ”Mit personale” her fremgår de næste 3 jubilæer. Vi er på Bornholm meget udfordret i forhold til disse datoer, idet vi har fået oplyst, at der trækkes på feltet ”Dato for 1. tiltræd.” og på Bornholm benytter vi ”Tiltrædelse koncern” som jubilæumsdato.
Vi har derfor behov for, at det skal være muligt for den enkelte kommune at vælge, hvilket felt oplysninger til jubilæer trækkes fra. Ellers er vi nødt til at få vores ledere til at fjerne denne ”tiles”, idet det kan give for store fejl, både i forhold til udbetaling af gratiale men også i forhold til jubilæumsfejring, når der vises forkerte datoer
Hej Heidi
Vi er bekendt med problemstillingen. Da vi implementerede jubilæumsfunktionaliteten, satte vi den op til at trække på ”Dato for 1. tiltræd”, da de kommuner vi var i dialog med anvendte denne dato.
Det er ikke muligt, for nuværende, at ændre opsætningen til ”Tiltrædelse koncern”, men vi er åbne for at ændre dette, hvis vi også hører samme ønske fra andre kommuner.
Mvh.
Jonas Köllner
Hej Heidi
Vi er bekendt med problemstillingen. Da vi implementerede jubilæumsfunktionaliteten, satte vi den op til at trække på ”Dato for 1. tiltræd”, da de kommuner vi var i dialog med anvendte denne dato.
Det er ikke muligt, for nuværende, at ændre opsætningen til ”Tiltrædelse koncern”, men vi er åbne for at ændre dette, hvis vi også hører samme ønske fra andre kommuner.
Mvh.
Jonas Köllner
Replies have been locked on this page!