Stem Op 1

Notifikationer til apps

Modtaget Nana Alexandersen Samsø 23 hours siden

Hej, vi kunne rigtig godt tænke os at man kunne slå notifikationer til på apps, både ved fraværsanmodninger, udlæg og bilag til godkendelse (primært hos leder).
Jeg kan se at der er et gammelt ønske fra 2-3 år siden hvor dette er besvaret, men er dette stadig ikke en mulighed?

Kommentarer (1)

photo
1

Hej Kim

Tak for ønsket. Vi holder øje med udviklingen og opbakningen til ønsket samt kigger nærmere ind i det, hvis det opnår stor opbakning.

God dag!

Vh

Tobias - KMD

This comment is in trash! Restore
Skriv en Kommentar
 
Vedhæft en fil