Stem Op 23

Vedhæfte flere dokumenter på EN gang

Lukket med svar Lis Pedersen Køge 22 måneder siden

Man skal kunne vælge flere dokumenter/filer at vedhæfte på fakturaer, udgiftsbilag og omposteringer samt alle andre steder hvor man kan vedhæfte bilag i EN arbejdsgang, så man ikke skal sidde og vælge et dokument/fil af gangen.

Fremhæv
photo

KMD skrev d. 17. maj 2023 i teaseren til KP115, at vi forventede at understøtte ændringsønsket om at vedhæfte flere dokumenter på én gang umiddelbart efter sommeren i 2023.


Sidenhen har vi arbejdet på at implementere dette ændringsønsket som lovet, men nu må vi desværre sande, at vi imod forventning ikke er i stand til det.


Den udvikling det kræver at imødekomme ændringsønsket har desværre ikke været teknisk muligt i den nuværende udgave af vores ERP-system, men vi vil arbejde videre med ønsket ift. vores nye SAP S/4 Hana løsning.


Vi beklager ulejligheden og den forvirring som vores udmelding har skabt.


På vegne af KMD Opus Økonomi


Jonas Köllner (DGP@kmd.dk)

Kommentarer (10)

photo
1

Det ville være rart med en drag and drop funktion

photo
1

Super godt forslag. Jeg har ofte 2-3 bilag, som skal vedhæftes. Det er langsommeligt at vedhæfte 1 bilag af gangen. Det vil være rart at kunne trykke på Ctrl-knappen og vælge filer til vedhæftning med musen.

photo
1

Dette ændringsønske er blevet analyseret og vil blive implementeret i KP-pakken, der bliver udgivet i juni 2023. Dbh. Jonas Köllner (DGP@kmd.dk)

photo
1

Det virker fortsat ikke?

photo
photo
1

Det virker ikke endnu?

photo
2

Kan man få at vide hvordan det skal gøres, for jeg syntes ikke det virker ?

photo
2

Jeg kan heller ikke få det til at virke.

photo
1

Jeg kan se at vedhæft-knappen mangler html attribute multiple="true" og når jeg selv tilføjer det, får jeg en fejl 500, så funktionaliteten understøttes i hvert fald ikke i den version vi har i Randers.

photo
1

Kunne man få et svar på hvordan man vedhæfter flere bilag på samme tid, hvis det skulle virke fra KP - pakken udgivet i juni 2023 så burde det jo virke, men jeg kan ikke få det til at virke ?

photo
1

Vi har samme problem

photo
1

KMD skrev d. 17. maj 2023 i teaseren til KP115, at vi forventede at understøtte ændringsønsket om at vedhæfte flere dokumenter på én gang umiddelbart efter sommeren i 2023.


Sidenhen har vi arbejdet på at implementere dette ændringsønsket som lovet, men nu må vi desværre sande, at vi imod forventning ikke er i stand til det.


Den udvikling det kræver at imødekomme ændringsønsket har desværre ikke været teknisk muligt i den nuværende udgave af vores ERP-system, men vi vil arbejde videre med ønsket ift. vores nye SAP S/4 Hana løsning.


Vi beklager ulejligheden og den forvirring som vores udmelding har skabt.


På vegne af KMD Opus Økonomi


Jonas Köllner (DGP@kmd.dk)

Skriv en Kommentar
 
Vedhæft en fil