Egenskab
Kategori
Rapporter (RBI, BEx-rapporter)
Hvor i løsningen ønskes en ændring?
Rapportmodulet
Hvor ofte vil denne ændring påvirke dig?
Ugentligt
Anslået tidsbesparelse eller gevinst ved implementering af ændringsønsket
10-20 min
Berører denne ændring borgeren?
Nej
Berører ønsket et lovkrav?
Nej
Yderligere uddybning af nytteværdi:
Vi kan samkører data på tværs af fagsystemer. Vi kan give vores brugere indsigt i økonomi på deres projekter. Ledere kan få live overblik - præsenteret på den måde som giver dem mening.
Jeg ønsker at registrere dette ændringsønske, og jeg er bekendt med, at KMD ikke er forpligtet til at følge op på dette ønske
Ja
Yderligere kommentarer
Kontaktperson i Hillerød Kommune vedr. dette ændringsønske er kench@hillerod.dk
Lignende Ændringsønsker
Statistik
Kommentarer
2
Subscribers
8
Stemmer
7
Views
243
Automatisk træk af rapporter
En API-løsning, hvorfra vi kan trække rapporter som json og med login via Active Directory. Således kan man tilgå data direkte fra Excel og Power BI. |
I Randers har vi mange områder hvor dette kunne være relevant. Der er et enormt potentiale for tidsbesparelser, hvis dette fik større fokus.
Så vidt jeg kan læse mig til er der allerede nogle muligheder for at sætte dette op i SAP, men hvorvidt eller i hvor høj grad KMD har dette i kikkerten, vides ikke.
I Randers har vi mange områder hvor dette kunne være relevant. Der er et enormt potentiale for tidsbesparelser, hvis dette fik større fokus.
Så vidt jeg kan læse mig til er der allerede nogle muligheder for at sætte dette op i SAP, men hvorvidt eller i hvor høj grad KMD har dette i kikkerten, vides ikke.
Som svar til Christain vil jeg sige, at vi lavede en screening med KMD inden vi formulerede dette ønskem og KMD understøtter det ikke.
Vi har setups som renser data fra rapporterne. Sjældent at rapporter kan anvendes direkte, så der er altid meget manuelt arbejde omgærdet insights på økonomi på Opus. Super hvis vi kunne opsætte ledelsesrapporter en gang for alle og de opdaterede sig selv i Power BI men det er ikke muligt uden manuelt udtræk.
Som svar til Christain vil jeg sige, at vi lavede en screening med KMD inden vi formulerede dette ønskem og KMD understøtter det ikke.
Vi har setups som renser data fra rapporterne. Sjældent at rapporter kan anvendes direkte, så der er altid meget manuelt arbejde omgærdet insights på økonomi på Opus. Super hvis vi kunne opsætte ledelsesrapporter en gang for alle og de opdaterede sig selv i Power BI men det er ikke muligt uden manuelt udtræk.
Replies have been locked on this page!