Egenskab
Kategori
Rapporter (RBI, BEx-rapporter)
Hvilket ændringsønske har du?
Der ønskes mulighed for at ændre i en posteringstekst, selv om bilaget er bogført.
Hvor i løsningen ønskes en ændring?
Ændring i allerede bogført bilag for så vidt angår positionstekst / posteringstekst.
Jeg vil gerne have et individuelt tilbud på dette ønske og er bekendt med at dette er betalbart
Nej
Jeg ønsker at registrere dette ændringsønske, og jeg er bekendt med, at KMD ikke er forpligtet til at følge op på dette ønske
Ja
Lignende Ændringsønsker
Statistik
Kommentarer
4
Subscribers
14
Stemmer
12
Views
168
Ændringen må også godt slå igennem på ZFI_MODT_OPL
Ændringen må også godt slå igennem på ZFI_MODT_OPL
Posteringsteksten kan allerede rettes via FB02. klik ned på posten.
Det skal overvejes meget om hvor nemt det skal være for brugerne at rette bogføringsteksten.
I forbindelse med svig, kan det blive meget vanskeligt at udrede hvis der ikke er en tydelig log herpå.
Posteringsteksten kan allerede rettes via FB02. klik ned på posten.
Det skal overvejes meget om hvor nemt det skal være for brugerne at rette bogføringsteksten.
I forbindelse med svig, kan det blive meget vanskeligt at udrede hvis der ikke er en tydelig log herpå.
Det er korrekt, at teksten kan ændres via FB02, men denne ændring slår ikke igennem på posteringsoversigten - kun på selve bogføringsbilaget -se vedhæftede eksempel
Det er korrekt, at teksten kan ændres via FB02, men denne ændring slår ikke igennem på posteringsoversigten - kun på selve bogføringsbilaget -se vedhæftede eksempel
Du har helt ret i at teksten ikke kommer hele vejen igennem systemet.
Det skyldes at ledgerbilaget ikke opdateres med rettelsen i RI.
Det må helt klart betegnes som en fejl at der ikke er samme tekst på posteringerne når man kikker via projektkortet og FIBC21/PSA004
Du har helt ret i at teksten ikke kommer hele vejen igennem systemet.
Det skyldes at ledgerbilaget ikke opdateres med rettelsen i RI.
Det må helt klart betegnes som en fejl at der ikke er samme tekst på posteringerne når man kikker via projektkortet og FIBC21/PSA004
Replies have been locked on this page!