Stem Op 1

Integration til Jyske Bank - automatisk oprettelse af kladde ved brug af mastercard

Lukket med svar Hanne Larsen Gribskov Kommune 17 måneder siden

I Gribskov Kommune har vi haft bankskifte til nu Jyske Bank.

Dog er der ikke integration til Jyske Bank, så der automatisk kommer kladder ind i app og RI når mastercard benyttes.

Nu skal enhederne selv oprette en kladde, så bankposteringen bliver bogført. Dette kan også være medvirkende til at afstemningen af 905 ikke er korrekt pga. manglende opfyldning og bogføring på driftskonti.

Systemet skal kunne danne denne automatiske kladde ved brug af mastercard, ligesom da vi benyttede Danske Bank.

Tænker også at der er andre kommuner som benytter Jyske Bank som bank, og har mastercard tilknyttet hertil.

Kommentarer (3)

photo
1

Vi er desværre ikke i stand til at imødekomme dette ændringsønske på nuværende tidspunkt, derfor vil dette ændringsønske blive arkiveret.

Dbh. Nanna Odgaard Larsen

photo
1

Kære Hanne, efter lanceringen af vores nye modul KMD Elektronisk Bankindlæsning (EBI) med KP117 d. 11. marts 2024, er det nu muligt at imødekomme dit ønske.

Vi kan via dette modul oprette forbindelse til jeres bank og automatisk indlæse jeres elektroniske bankkontoudtog.

Hvis I vil vide mere, er I meget velkomne til at kontakte os på: kontakt-opusokonomi@kmd.dk

photo
1

Kære Hanne


Efter at have læst dit ændringsønske igen, kan jeg nu se, at dit ønske går på en integration mellem Jyske Bank og app'en Mine Udlæg og ikke direkte til Opus, som jeg oprindeligt læste det.

Svaret er desværre, at vi ikke har en integration til Jyske Bank i dag, men at vi arbejder på et samarbejde. Indtil videre kan vi derfor ikke imødekomme dit ønske om en direkte integration, og I er begrænset til at oprette udlæg eller kladde manuelt, som I gør i dag.

Jeg beklager forvirringen omkring mit foregående svar.


Dbh.

Jonas Köllner (DGP@kmd.dk)

Skriv en Kommentar
 
Vedhæft en fil